2014(e)ko azaroa 20, osteguna

5km

Ostegunero legez, alde praktikoa ere izan dugu. Pasa den asteko hausnarketa egiten ondoren, ildo beretik segitzea erabaki dugu. Nik nire aldetik, hausnarketa propioa egin dut eta ados nago horrekin, baina bakoitzak bere eritzia eta gogoetak azaldu ostean.
Hari berari tiraka segiko dugunez, Sitesean buru belarri aritu gara gaur ere. Informazioa bilatzen eta aukitzen aritu gara, sitesean dokumentatzaileen lana aurrera eramanez, dokumentatu ditugun lanen inguruko informazio eta beraien gogoetak sartuz eta orrialdeari forma ederragoa emanez.

IKTak hezkuntzan eta 2.0 eskolaren inguruan trasteatzen aritu naiz, informazio interesgarria bilduz eta taldean aztertuz, Aurkitutako informazioaren zati bat, Sitesen erabiltzean gain, hemen, nire blogean ere partekatuko dut guztiok eskuragarri izan dezazuen.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina